Російський пропагандистський наступ триває

Російський пропагандистський наступ триває

Інформацію «Спутніка», зокрема про НАТО, Україну, енергетичну політику та Смоленську авіакатастрофу, передруковують деякі польські портали.

Інтернет-портал niezalezna.pl звертає увагу на діяльність у Польщі путінських ЗМІ. Російська пропаганда активно діє у Польщі з кінця 80-х років минулого століття.

Як наголошує експерт із східних справ Єжи Тарґальський, серед головних рупорів Кремля – інформагентство «Спутнік» та сумнозвісний телеканал «Russia Today», який задіяв 700 працівників у різних країнах світу, а в Польщі його транслює мультимедійна платформа «Onet.tv».

З 2008 р. у Польщі транслюється радіо «Спутнік», критика виникла лише після агресії Росії в Україні. 2016 р. прийняли рішення позбавити ліцензії »Radiо Hobby» за те, що надавало час для трансляції «Спутніка».

В Інтернет-мережі «Спутнік» діє 34 мовами, пристосовується до кожної країни, у кожній має групу працівників. Причому інформацію цієї пропагандистської машину, зокрема про НАТО, Україну, енергетичну політику та Смоленську авіакатастрофу, передруковують деякі польські портали. Наприклад, в gazetawarszawska.com/politics з’явилося інтерв’ю політика Януша Корвіна-Мікке під заголовком «Чи снайпери на Євромайдані пройшли вишкіл у Польщі», який зробив кореспондент «Спутніка» Леонід Сіган.

У лютому 2017 р. представники НАТО оприлюднили факти про те, що Росія проводить агресивну дезінформаційну і пропагандистську кампанію, яка з кожним місяцем посилюється. Особливо цей тренд активізувався після анексії Криму та початку війни на Донбасі. Експерти НАТО навіть створили спеціальну Інтернет-сторінку, де збирають і відповідають на брехливу інформацію, що її розповсюджують рупори Кремля.

Джерело: Radio dla Zagranicy