«Google» усуває канал «Russia Today». «Безпрецедентний політичний тиск»

«Google» усуває канал «Russia Today». «Безпрецедентний політичний тиск»

«Google» відступив перед «безпрецедентним політичним тиском» і усунув фінансований російський урядом канал RT («Russia Today») зі свого пакету преміум-каналів «YouTube», – повідомляє портал «Washington Examiner».

«Це говорить про безпрецедентний політичний тиск, який чиниться на усіх партнерів станції RT, щоби нас повністю виштовхнути з американського ринку, усіма можливими методами», – сказав Кирило Карнович-Валуа з каналу RT.

«Google» усунув канал RT зі свого пакету каналів «YouTube», які пропонуються користувачам у комплекті в рекламних цілях. Сам канал RT у пропозиції «Google» залишається й надалі. 

Представники американських розвідувальних кіл у своєму післявиборчому звіті зробили висновок, що канал RT брав участь у організованій президентом Росії Володимиром Путіним «кампанії впливів», яка мала на меті похитнути віру громадськості у демократичні процеси в США та дискредитувати кандидата на пост президента Хілларі Клінтон.

Звіт назвав RT «головним рупором кремлівської пропаганди» і наголосив, що канал «активно співпрацював з «Wikileaks».

Портал зауважує, що досить проблематично будувати модель поведінки щодо таких мас-медіа без створення прецедентів, які можуть обмежити свободу слова. Прикладом є портал «Wikileaks», який нещодавно опублікував тисячі документів із грифом «Таємно». Новий директор ЦРУ Майк Помпео обіцяв президенту США Дональду Трампу «розібратися з подібними діями».

Джерело: tvp.info