«Google» знизить рейтинг кремлівських ЗМІ

«Google» знизить рейтинг кремлівських ЗМІ

«Google» вирішив занизити позиції матеріалів ЗМІ, що належать Кремлеві – порталу «Sputnik» та телебачення «RT» – у внутрішньому рейтингу пошуковика. Таким чином компанія боротиметься із російською пропагандою.

Ерік Шмідт, голова компанії «Alphabet» (фірма, що належить «Google»), оголосив про це під час Міжнародного форуму безпеки у Галіфекс, Канада. Про це повідомили у вівторок, 21 листопада, інтернет-портали. Шмідт підкреслив, що «Google» повинен зайнятися проблемою поширення дезінформації.

«BBC» звернула увагу, що телебачення «RT» було визнане розвідувальними органами США «російською державною машиною пропаганди».

На порталі «RT» зазначено, що такий крок «Google» є формою цензури, адже матеріали телебачення буде складніше знайти за допомогою пошуковика.

Шмідт підкреслив у Галіфексі, що він не є прихильником цензури, але рішуче підтримує використання рейтингу. «Це дуже важливо як ми класифікуємо той чи інший сайт, правда? Ми робимо те, що у наших силах, у мільйонах рейтингів щодня», – цитує Шмідта «BBC».

Глава російського Роскомнадзору (державної установи, що регулює зв’язок та ЗМІ) Александр Шаров анонсував офіційне звернення до Google із проханням пояснити, що означає цей «рейтинг».

Джерело: tvp.info