У Латвії заборонили сім російських пропагандистських телеканалів

У Латвії заборонили сім російських пропагандистських телеканалів

Йдеться про заборону мовлення семи телеканалів групи RT, що є головним рупором путінської пропаганди на Заході.

Латвійська Національна рада з питань електронних ЗМІ (NEPLP) прийняла рішення заборонити трансляцію в Латвії семи російських пропагандистських телеканалів групи RT, яка раніше працювала під брендом Russia Today. Як пояснює NEPLP, це було зроблено, оскільки ці канали «перебувають під фактичним контролем і одноосібним наглядом» російського пропагандиста Дмітрія Кісєльова, який знаходиться під санкціями ЄС.

Йдеться про телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими каналами пропаганди Росії у країнах Заходу.

«Отримані нами докази дуже серйозні, і ми закличемо регуляторів усіх держав ЄС наслідувати наш приклад і заборонити RT на своїй території. Для таких програм немає місця ані в Латвії, ані в Євросоюзі», – зазначив голова NPLP Івар Аболіньш.

Джерело: Українська служба Польського радіо