Польща
Сьогодні стартує новий канал телекомпанії Telewizja Polska

Новий канал TVP Dokument уже доступний у кабельних мережах та через супутник, а незабаром він з’явиться і на цифровому ефірному телебаченні.

«Це важливий момент для шанувальників якісного документального фільму. Я радий, що з’являється канал, який нарешті зможе належним чином продемонструвати доробок польських кінематографістів, а також представить найкращі світові документальні проєкти. Глядачів очікує справжнє свято», – прокоментував головний редактор каналу TVP Dokument Томаш Пєхаль.

«Ми розглядаємо світ, людей, наше оточення, архітектуру, природу. Ми це робимо для того, щоб краще зрозуміти всі процеси, які відбуваються навколо нас. Я вірю, що такий телеканал буде виділятися в польському інформаційному просторі, і впевнений, що для багатьох поціновувачів якісного телепродукту канал TVP Dokument стане улюбленим», – вважає член правління телекомпанії TVP Матеуш Матишкович.

Програма TVP Dokument, як анонсує телеканал, повинна бути дуже різноманітною – тут будуть і власні авторські документальні проєкти, які з’являться в ефірі в січні 2021 р., і цикли фільмів «Уїкенди з BBC», які виходитимуть по суботах та неділях, і природничі, туристичні, науково-популярні та біографічні стрічки.

Інформацію про прем’єри та найцікавіші пропозиції на телеканалі TVP Dokument можна знайти на сторінці у Facebook, а детальну телепрограму – на сайті телекомпанії: www.tvp.pl

Джерело: dzieje.pl

Схожі публікації
Naviny.by, Naviny.online, Euronews – це лише деякі з заблокованих інформаційних ресурсів. Коментатори зазначають, що білоруська влада намагається контролювати поширення інформації.
Російська пропаганда стверджує, що польський міністр оборони заявив про закупівлю російської вакцини від COVID-19.

Влада у Мінську хоче їх судити за створення в мережі дуже популярних каналів, які читають прихильники опозиції.

Влада в Мінську хоче позбутися всіх незалежних джерел інформації, застосовуючи до журналістів насильство.

Польське посольство в Берліні вимагає спростування та офіційних вибачень від редакції німецького видання. 

Державний департамент США опублікував майже 100 сторінок дослідження механізмів російської пропаганди.

Йдеться про заборону мовлення семи телеканалів групи RT, що є головним рупором путінської пропаганди на Заході.

У доповіді, представленій представниками ОБСЄ, оцінено вибори до Сейму та Сенату, які пройшли в Польщі 13 жовтня. Спостерігачі заявили, що саме голосування було добре організоване, але стурбованість викликала упередженість засобів масової інформації та нетолерантні висловлювання під час виборчої кампанії.

Телебачення, як і раніше, залишається для поляків основним джерелом інформації про країну і світ – це дані дослідження IBRiS для «Rzeczpospolita». Іншим важливим джерелом інформації є інтернет, особливо великі портали.

Польсько-український двотижневик
останні новини